Mit CV:

  1. Jeg er uddannet idrætspædagog fra ballerup seminarium 2004
  2. PD i idræt fra KU 2012
  3. PD i Praktikant vejledning
  4. Jeg startede min tantramassage behandler uddannelse i sept 2012 – sep. 2014.

Livsglædecentrets tantramassagebehandler uddannelse blev grundlagt i 2011 af Susanne Mikaella Veierbæk, som danmarks første, eksaminerede tantramassagebehandler-uddannelse.

Min uddannelsesretning og tradition handler om autenticitet, tro på essens, indre kerne, ophav og kærlighed. Et liv med uendelighed, foranderlighed, anerkendelse og accept. Den største læremester er GUD, hvor vi hver især er vores egen læremester. Ydmyghed til alle som er mødt på vejen under min 2 – årige tantramassage behandler uddannelse fra livsglædecentret.

Holistiske og organiske østen og vesten kropsmedicinske behandlinger.

  1. Sideløbbende begyndte jeg på to andre uddannelser, en 4 årige organisk kropspsykoterapeut uddannelse (udd start sep. 2013 – udd slut juni 2017)
  2. Bevidstheds Berørings Terapeut (udd start dec 2014 – udd slut 1,5 – 2år)

Og jeg bruger også nogle af metoderne og redskaberne herfra i mine holistiske og organiske tantramassage behandlinger.

  1. Klangmassage uddannelse medio februar 2016
  2. Jeg har været på kursus i Universal Healing Tao – Chi Nei Tsang 1, 2 og 3 fra 7. August – 3. September 2016 hos GRAND MASTER Mantak Chia i TAO GARDEN i Thailand.
  3. SE somatic experience chok og traume terapeut uddannelse start marts 2018 – marts 2021.
  4. Relationel biologisk traume terapeut uddannelse start oktober 2018 – 2020-2021)
  5. Relationel biologisk traume terapeut overbygning uddannelse september fra 2022-2024
  6. Soma Embodiment traume uddannelse august fra 2020-2021

Egen terapi

Gennem min personlige terapeutiske proces er det målet, at jeg som studerende og selvstændigt udvikler de menneskelige forudsætninger, der skal til for at kunne rumme de temaer, som klienter møder op med. Det er derfor en vigtig del af uddannelserne, at jeg som studerende gennem forløbet får gennemarbejdet mine egne temaer i et sådant omfang, at jeg som studerende bliver fortrolig med mine egne reaktionsmønstre og bliver i stand til at handle etisk forsvarligt, i det omfang mine egne temaer provokeres i arbejdet med klienter.